Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ez itt a reklám helye

2012.04.18. 16:29 Beso

Ez egy reklámos poszt, vagy posztos reklám. Teljesen önként írom, fizetség nélkül, az általam dicsőíteni kívánt termék készítője, forgalmazója nem kért fel, hogy írjak a termékéről és valószínűleg nem is fogja megtudni, hogy reklámozom, mivel nem olvassa a blogom.

Először egy kicsit elkanyarodok a terméktől, hogy majd egy kis litánia után visszaérkezzek hozzá. Anyukám szerint már csecsemő koromban is problémás volt a bőröm és az mind a mai napig. Nagyon száraz (részben azért, mert nagyon-nagyon-nagyon keveset iszom, de most éppen ivókúrára fogtam magam, szigorúan mérem a napi elfogyasztott folyadék mennyiséget), s amellett, hogy száraz, ekcémás is. Akinek volt már ez a fajta bőrbetegsége az tudja, hogy tulajdonképpen ez egész életünkön keresztül végigkísér, csak néha elszunnyad. Nekem elég a betegség fellángolásához párszor vegyszeres, mosószeres vízbe nyúlni. Okozhatja a kiütések és az ezzel járó egyéb kellemetlen tünetek megjelenését (viszketés, égető, fájó érzés) egy stresszesebb időszak, vagy megváltozott lelkiállapot (nálam például mindig előjött az ekcéma a terhességeim alatt). Az ekcémám mellett meg kell küzdenem a nikkel allergiámmal is, amit azért jól kordában tudok tartani azzal, hogy lehetőleg semmilyen fémet nem hordok magamon (az aranyon kívül).

A száraz bőröm miatt tusolás/fürdés után mindig be kell magam kenni testápolóval, mert ha ezt elmulasztom fél órán belül már nem bírok magammal, húzódik, viszket mindenem. Lányaim is örököltek valamit érzékeny bőrömből, Kittinek és Szonjának is volt csecsemőkorában dermatitise, de Kitti úgy néz ki kinőtte (kopp-kopp), Szonjának a kis szöszkének, viszont hajszínének megfelelően ma is nagyon érzékeny a bőre. Kb. Kitti öt éves koráig nem használtam náluk semmilyen kozmetikumot, csak a gyógyszertári fürdetőkrémet, és ezután is kerestem a kevésbé allergiziáló termékeket. Kittinek szerencsére jelenleg semmi bőrproblémája nincs, tulajdonképpen Szonjának sem, bár ha az ő bőrét végigsimítom, az nem olyan "babapopsisan sima, selymes", kissé talán érdes. (Olyan mintha láthatatlan, de érezhető apró kiütései lennének.)

Pár évvel ezelőtt olvastam először a kecsketejes szappanról. Valamilyen bio blogban láttam, de megmondom őszintén nem villanyozott fel, akármennyire is dicsérték, mert természetes anyagokból készül, mert mindenféle bőrbetegségre nagyon jó hatással van stb. Kb. 2-3 hónappal ezelőtt - magam sem tudom honnan jött az ötlet - úgy döntöttem, hogy kipróbálom a kecsketejes szappant. Pont ebben az időszakban jelent meg anyukámon is az ekcéma (pedig ő korábban nem szenvedett tőle), de olyan súlyos fokú, hogy már a falra másztam (bocsi anyu), amikor találkoztunk az állandó vakarózásától. Egy idő után aztán elterjedt a lábára, karjára, már mindenhol viszketett. Hiába kente magát, adtam neki erre a bőrbetegségre való homeopátiás krémet, de csak ideig-óráig használt valamit, rendbehozni nem tudta a bőrét (orvoshoz anyunak meg nem szokása elmenni...). 

Ott tartottam, hogy a neten kerestem és találtam egy számomra szimpatikus kecsketejes szappan készítőt, rendeltem 2-3 szappant (amiből egyet egyből anyunak passzoltam át) és innentől kezdve a lányok és én (na meg anyu) csak ezzel mosakodtunk. Sok változást magamon nem tapasztaltam, mivel ekkor éppen nem lángolt az ekcémám. Anyu viszont 1-2 hét múlva arról számolt be, hogy javul a bőre, de még mindig sokat vakaródzott. 

Egyetlen bajom volt ezzel a kecsketejes szappannal (meg még egy teljesen más forrásból származóval is), hogy 1. nem habzott (ezt annak tudtam be, hogy nem tartalmaz olyan vegyi anyagot, ami pl. a tusfürdők, habfürdők habzását biztosítja) 2. amikor az arcomat mostam vele, éreztem azt a bizonyos (nekem legalábbis) kellemetlen kecskeszagot.

Egyik nap aztán az FB-n láttam, hogy egy kedves ismerősöm blogot ír a kecsketejes szappanokról. Beleolvastam, s kiderült, hogy egy ideje kedvtelésből ezzel foglalkozik. Felvettem vele a kapcsolatot, s mivel annyira érződik az írásaiból, hogy szívvel-lélekkel készíti a szappanjait, kedvet csinált, hogy az ő termékeit is kipróbáljam. Meg is rendeltem tőle pár szappant, ami már formára is nagyon szimpatikus volt. És fürödni vele....!!! Ég és föld az előző szappanokhoz képest. Annyira krémes és habos, hogy élmény vele a mosakodás. A gyerekeimet fürdés után mindig szagolgatom (ők is ezzel mosdanak), mert olyan finom, nem hivalkodó, természetes illatuk van tőle. Szonjának is egyre puhább, simább a bőre.

Anyukámnak szinte teljesen eltűnt az ekcémája, a lábán, karján hűlt helye van a kiütéseknek, a keze is szinte 100%-osan rendben van (a szappan mellett még shea vajas krémet használt).

Bátran ajánlom mindenkinek Kriszta blogját és szappanjait! (S ismerem annyira, hogy biztos vagyok benne, hogy a legjobb, legminőségibb, természetes anyagokkal dolgozik és azt a lágy, krémes habzást sem vegyi anyaggal biztosítja.)

A kép Krsizta blogjáról való 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr204459092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása