Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Tehetetlenül

2012.10.03. 11:13 Beso

Nagyon várta már Kitti a tegnapi délutánt. Egy számára kedves személyt hívott meg hozzánk, aki az utolsó pillanatban meggondolta magát. Kitti végtelenül csalódott volt. Ahogy beszálltunk az iskolánál az autóba, a kapucnijába burkolódzott és hangtalanul sírt. Amikor hazaértünk és belépett a lakásba apja nyakába borult és hagyta kitörni magából a bánata, a csalódása, a dühe minden könnyét, ekkor már hangosan zokogott. Hüppögve, hikegve mondta apjának, majd nekem, hogy mi is az ő bánata. Sokáig nem tudtuk megnyugtatni, csak öleltük, szorítottuk magunkhoz, hogy érezze mennyire átérezzük az ő szomorúságát, s ha az a valaki nincs is itt, mi vele vagyunk. De mást nem tudtunk tenni. Amikor magamhoz öleltem és az én vállamon zokogott majd megszakadt a szívem. Közben én is elmorzsoltam pár, az arcomon legördülő könnycseppet,  hisz a lányom bánata az én bánatom is. Majd megszakadt a szívem, hogy nem tudok neki segíteni. Ebben nem. Nem néztem az időt, de biztos volt egy óra, mire úgy ahogy megnyugodott. Igyekeztük elterelni a figyelmét játékkal, és beszélgetéssel, ami többnyire sikerült is, de játék közben is sokszor kérdezte magától és tőlünk, hogy vajon miért történt ez az egész úgy, ahogy történt. Ő annyira várta ezt a délutánt, hogy egész  nap enni sem tudott (a kis drágám). Miért csinálta vele ezt az a személy? Miért nem tudta megmondani az első invitálásra, hogy nincs kedve jönni? Kitti mikor kicsit lenyugodott le kezdte tervezni a holnapi napot, hogy hogy lesz, mit fog csinálni, hogy fog viszonyulni ahhoz a valakihez, mit mond, mit nem mond neki. Próbáltam neki tanácsot adni, de tudom, hogy neki nehéz lesz az eszére és nem a szívére hallgatni. Fájt, nagyon fájt látni élete első nagy (szerelmi?) csalódását. És hány ilyen lesz még élete során? Soha nem gondoltam, hogy ezekbe nem csak ő, hanem egy kicsit (?) én, az anyja is belehalok.

2 komment

Címkék: gyerek szerelem

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr394817477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása