Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Oltani vagy nem oltani

2008.10.23. 07:30 Beso

Hála az internetnek az édesanyáknak, édesapáknak meg van a lehetősége, hogy sokkal tájékozottabb legyen pl. az oltások ügyében. Már nem csak a gyerekorvosunktól szerezzük az információkat a betegségekkel, és az oltásokkal kapcsolatban. Ugyanakkor meg van ennek a hátulütője is, mert az olyan laikus mint én teljesen elbizonytalanodik, hogy most akkor oltassam vagy ne oltassam a gyerekem. Cikkek, orvosi, anyai elmélkedések jelennek meg naponta főleg a nem kötelező oltásokkal kapcsolatban. Rémtörténetek tömkelege lelhető fel a világhálón az oltásokkal kapcsolatban. Engem már teljesen megkavartak az elolvasott cikkek, blogbejegyzések. Talán mégiscsak jobb lenne, ha lenne egy olyan gyerekorvosunk, akiben 100%-ig megbíznék és nem lenne semmi más információm az oltásokról.

Emlészem az én gyerekorvosomra. Taraba doktorbácsira. Én eléggé féltem tőle, legalábbis így él az emlékeimban. Magam előtt látom még most is szigorú, éles arcvonásait, az átlagosnál kicsit hosszabb, egyenes orrát. A rendelőn kívül mindig viselte (ma már) ódivatú kalapját és hosszú balon(?)kabátját. De anyu 100%-ig megbízott benne. S ha még élne (pár éve ezelőtt halt meg) lehet, hogy én is hozzávinném a lányokat.

Ehelyett van nekünk egy jóságos nagymama kinézetű (és valóban olyan korú) gyerekorvosunk, akiben sajna nem bízom meg 100%-ig (ja,ja  kéne már egy másik doki) így ő  hiába mondja, hogy szúrjuk meg Szonját a Prevenarral, bár már megrendeltem még mindig bizonytalan vagyok, hogy tényleg adassuk-e be. Megóvjuk ezzel lányunkat pár súlyosabb betegségtől vagy esetleg még több és talán nehezebben gyógyítható kór előtt nyitjuk meg a kaput.

Ezek az írások bizonytalanítottak el teljesen: egy anyuka blogbejegyzése (a blogjában további részek is fellelhetők); és ez az interjú. Ez pedig egy hivatalos ajánlás az oltásról.

Nem tudom van-e értelme még többet olvasnom ezekről a dolgokról, már így is meg vagyok zavarodva. Én a legjobbat szeretném a gyerekeimnek, mint minden édesanya, hatalmas a felelősség, de nekem, nekünk (a férjemmel) kell dönteni!

 

4 komment

Címkék: prevenar oltás

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr10727620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.10.25. 12:10:07

Én nem vagyok oltáspárti, de amúgy ez egy nagyon nehéz kérdés, és talán igazán helyes meg jó döntés nincs is.

ildikó · http://davidreka.freeblog.hu/ 2008.10.25. 23:35:32

gyere a blogomba játszani kipécéztelek!

Andzi · http://bubuvilag.freblog.hu 2008.10.26. 10:58:09

Szia! Oltás ügyében nézelődtem a neten, így akadtam az oldaladra. Én se vagyok oltáspárti, és annyi pro és kontra dolgot lehet olvasni...És ami igaz az igaz tényleg nekünk kell dönteni. Csak sajnos később derül ki hogy jól döntöttünk e ( akár melyik mellett voksolunk) Én már nem olvasgatok, mert jobban összezavarodok...

ildikó · http://davidreka.freeblog.hu/ 2008.10.27. 00:19:51

én oltáspárti vagyok teljes mértékben...de igazad van fölösleges tovább kutakodni,mert a neten mindennek megtalálod az ellenkezőjét is,mindennek...mérlegelned kell,hogy mit kockáztatsz a betegséget esetleg vagy az oltások mellékhatását...
itt nem tudsz okos lenni...olyan nehéz.
Én eleve a dokimban megbízom,és ezért hajlottam inkább az oltás felé,meg a média is hibás ebben,engem tudtak befolyásolni,én nem szeretnék imádkozni a betegágyuknál ha esetleg lebetegednének...
süti beállítások módosítása