Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

• panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

29 30

Nyaralás - utolsó rész

2010.07.26. 15:34 Beso

Már csak egy rövid kirándulás maradt ki a beszámolómból Utolsó napon a sümegi várba ruccantunk át négyesben.

Sümegi vár

A sümegi vár is 15 km-en belüli távolságra van Tapolcától. A lányok mielőtt felindultunk volna a hegy tetejére a várhoz, a hegy tövében lévő lóistálló lovait nézték végig. Kitti egyik kedvenc rajzfilmje egy lóról szól (természetesen), akit Szilajnak hívnak. Nagyon megörült, amikor meghallotta, hogy az egyik lovat Szilajnak hívják, ráadásul 2 hónap híján Kittivel egyidős.
Mivel elég nagy volt a hőség, ciki, nem ciki bizony fizettünk azért, hogy a vártaxi felvigyen a meredek emelkedő tetején álló vár kapujához. Itt is eltöltöttünk pár órát az ódon falak között. Megmásztuk a falakat, faltuk a kürtős kalácsot, megnéztünk egy várjátékot, amit fiatalok adtak elő (kicsit furcsa volt, hogy az írsztepp tánctól kezdve a keleti hastáncig minden volt benne), majd immáron gyalog leereszkedtünk a dombtetőről és ismételten megcsodáltuk a lovakat.

Összegezve a nyaralást: nagyon szép helyeken jártunk, megszerettem ezt a környéket. Sok a látnivaló, aki nem kedveli a láblógatós nyaralást (én szeretem, de két gyerekkel nehezen megvalósítható), ezen a tájon jól érezheti magát. Még nem nyaraltunk ilyen nagy társasággal családilag, de ez is bejött. A gyerekeknek és nekünk is jó volt.

Ami furcsa volt számomra, hogy nem tudtam (és K. sem) igazán lazítani. Végig volt egy pici feszültség a levegőben. Talán kevés volt ez az egy hét, talán mindketten túl fáradtak voltunk és igazán nem tudtuk kipihenni magunkat. Szonja is lehetett volna néha kicsit együttműködőbb, amikor indulni készültünk valahova, mindig volt valami nyűgje.

A szállodával nagyjából meg voltunk elégedve. A kaja lehetett volna jobb is, de nem panaszkodom, mert mindig találtunk valami kedvünkre valót a svédasztalról. S végül az okozta a keserű szájízt a számban, ami miatt többek között ide is mentünk. A medencék, a víz. Már akkor gondoltam, hogy itt lehet, hogy baj lesz, amikor először belementem a kültéri medencébe. Meleg volt (legalább 30 fokos). A két belső medence még melegebb (33 és 37 fokosak). A bacik csak úgy lubickoltak benne. A szálloda meg tele volt családokkal, gyerekekkel. Mérleg: Kitti és K. összeszedett valami nyári influenza szerűséget, Kittinek már ottlétünkkor, K-nak csak itthon kezdett el fájni a füle (ők tartózkodtak legtöbbet a víz alatt). Szonja hazaérkezésünk után kezdett el köhécselni, épp most van kilábalóban. Kitti még ráadásnak összeszedett egy jó kis bőrbetegséget is ótvart. Azon drukkoltam, hogy a táborozásig (ahova ma indult el) meggyógyuljon.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.