Kitti és Szonja blogja

Ezt a naplót elsősorban két kislányomnak készítem, hogy legyen ilyesfajta emlék is a gyermekkorukról. Jegyzetek a lányok mindennapjairól, ünnepeiről, fejlődésükről, örömről, bánatról.

Kitti Laura

Szonja Kinga

Gyerekekkel kreatívan

Friss topikok

  • panograph: Most találtam rá a blogodra, Szonja, és szeretnék javasolni egy igen különleges kincskereső játéko... (2020.09.25. 23:31) Kincskeresős szülinap
  • molnar.orsolya: Ajánlok Nektek egy remek szülinapi játékot! Ez a LogiKoffer, ami egy izgalmas logikai kincskereső ... (2017.02.21. 22:31) Szülinapi zsúr
  • Komáromi Renáta: Van egy remek szülinapi program, amit jó szívvel ajánlok Nektek gyerekzsúrra. Ez a LogiKoffer, ami... (2017.02.17. 21:47) Kalóz party játékok
  • Komáromi Renáta: Én is ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.... (2017.02.13. 21:44) Kalóz party
  • Komáromi Renáta: Ajánlom Nektek a LogiKoffer szülinapi játékot! Nálunk hatalmas siker volt! www.logikoffer.hu Ez eg... (2017.02.13. 21:02) Születésnap játszóházban

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Február 14.

2009.02.15. 07:55 Beso

Bálint nap. Hogy ezért-e vagy csak úgy, teljesen mindegy, de csaptunk egy gyerektelen délutánt, estét K-val. Bár ez a napló elsősorban a csajokról szól, most kivételt teszek és nagyon távirati stílusban leírom, hogy mennyire jól éreztük magunkat.

K. ötlete az volt, hogy menjünk uszodába. Végülis a vizes ötlet tetszett, de megrémísztett a gonolat, hogy fel-le, oda-vissza rójjuk a hosszokat az uszodában. És akkor bevillant....nem megyünk el ide? Szerencsére K-nak is tetszett az ötlet, igaz a belépőjegy árak láttán kicsit megrettentünk, de egyszer van egy évben február 14 (ez az akármilyen nap most kapóra jött), meg amúgy is egyszer élünk vagy mi és már robogott is velünk rozoga autónk a város másik vége felé. 

Nagyon impozáns, látványos a létesítmény belső tere, először is felfedező útra indultunk, hogy felmérjük mit szeretnénk kipróbálni itt létünk során. Én eleinte kicsit bátortalan voltam és a dagonyázást választottam, ami nagyon jól esett, mert picit fáztam. Aztán K. bátorságot öntött belém és először kettesben, majd egyedül is "meghódítottuk/tam" a játékeszközöket (az összeset). A végén én nem akartam abbahagyni, annyira belejöttem, de K. inkább erre a "melegedőhelyre" invitált. Majd három órát töltöttünk el ezen a szuper helyen, ahova majd ha már jobb idő lesz a csajokat is elvisszük.

Az estét a Made in Hungária című filmmel zártuk. Én nagy Hungária rajongó voltam/vagyok! Imádok táncolni, imádok rockizni, a Hungária zenéje a tinédzser éveimet hozza vissza! Mennyi emlék, buli, szerelem, bánat fűződik ezekhez a számokhoz! Maga a film nem volt nagy durranás, de nagyon jó volt Fenyő zenéit ilyen körítéssel hallgatni, látni. Egy dolog zavart csak, hogy ezt egy "sima" moziteremben kellett végighallgatnom. Jobb lett volna egy különterem, ahol van elég tér a táncra is, és egy-egy számnál fel lehetett volna állni "ropni egyet". Nekem nagyon benne volt a bugi a lábamban és nehéz volt megállni, hogy csak a kezemmel, vagy a lábaimmal verjem a ritmust, legszívesebben felpattantam volna egy-egy szám erejéig. Szuper nap volt!!!! Köszönöm K!!! és persze köszönjük nagyi!!!!!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti-szonja.blog.hu/api/trackback/id/tr84943862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panda és Dóra 2009.02.15. 13:54:44

Akkor volt egy tökéletes, édes kettesben eltöltött napotok. Szuper lehetett!!
süti beállítások módosítása